onsdag

idag har vi fått glädjande nyheter på jobbet, underbart kommer det bli från å med 9 november! då äntligen kommer jag å anita få det lite lättare för då får vi tillbaka vår extra personal som vi blev av med för ett tag sen.. vi längtar alla å räknar ner, bara nästa vecka kvar sen kanske man kan få sin ork å livet tillbaka, vore ganska trevligt :)

hade en bra helg hemma hos mamma å pappa fast dom inte va hemma å vi inte träffades på hela helgen :) men det va kul, det va maskeradfest på lördagen som blev riktigt lyckad! men jag ser fram emot helgen nu som även den kommer spenderas nere hos mamma å pappa då vi kommer träffas igen å så vi ska till göteborg en sväng :) dels blir det shopping på Nordstan å sen ska vi hämta siss å robin på flygplatsen, dom är just nu i london å har det bra.. så vi ska hämta dom när dom kommer tillbaka :) ska bli mysigt med en dag i storstan med mamma å pappa minsann, jag längtar!

kanske kan jag då passa på att fixa lite nya å roliga kort som jag kan använda mig av till deras julklappar :) fick hem dom idag å kunde därmed se över lite vad för slags bilder som ska användas.. kan inte skriva vad det är ifall det kommer fram till mamma å pappa, man vet ju aldrig! men det kommer bli en väldigt personlig julklapp som jag hoppas kommer uppskattas.. elisabet på jobbet sa iaf att hon hade uppskattat det riktigt mkt om hon hade fått det av sina barn å det låter ju lovande :) är skönt att ha flera julklappar fixade redan, å denna månaden kommer det mkt troligen fixas flera ändå :)

det är skönt att det redan är onsdag.. för torsdagen går alltid fort å sen är det fredag å sen är det heelg å jag åker ner till mamma å pappa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0