söndag

helgen är snart till ända.. men det är nåra lediga å härliga timmar kvar!

jag tror på allvar snart att det vilar en förbannelse över mig när det gäller mobiler.. jag blir galen!! nu är den nya sony ericssonen jag köpte inskickad pga att skärmbelysningen går upp å ner av sig självt under användning.. suck.. funkar den inte efter det här nu så blir jag hysterisk!

idag har jag haft lite pysseldag.. har suttit med mamma å pappas julklappar hela halva dagen å till det har jag lyssnat på julmusik.. herregud va jag längtar till julen nu, jag vill julpynta å göra det mysigt här hemma nu på direkten! men än är det i mitt tycke för tidigt så allt mitt julpynt står nu framplockat så det är redo att sättas upp sen när det är dags :D åker hem i helgen så på torsdagkväll åker mina adventsljusstakar upp för att stå redo tills på söndag när jag kommer hem å får tända dom :D sen ska jag köpa mig en plastgran oxå å lite pynt till den framöver.. det ska bli jul i mitt hus minsann! å en egen chokladkalander ska jag göra.. hittade min paketkalender som mamma gjorde när vi va små så den ska jag använda å hänga upp chokladbitar i :)

åh just det.. jag va ju på new moon igår.. filmen efter twilight.. å den va helt underbar!! ååååh va jag älskar dom filmerna.. åååååh.. nu längtar jag tills den kommer ut på dvd så man kan kolla igen å igen å igen.. eller om jag kanske får med mig emma på bion igen :D å nu har även nedräkningen inför nästa film -eclipse.. johanna hade hört att den kommer till sommaren så vi håller tummarna för det! ska kanske ta å läsa boken igen så jag har mer koll på handlingen inför den filmen sen, det va ju ett tag sen jag läste den nu.. så får det nog bli :)

helgen har gått lite i filmens tecken märker jag nu för det va film igår å i fredags vart det filmkväll med annso å ikväll tänkte jag ta å kika på johan falk, börja från början å kika på dom allihopa.. många som säger att dom är bra så why not :)

nu åter till softisläget.. fick ett trevligt besök av mamma å pappa innan så vi fikade lite, dom ringde mitt i hemlighetsmakeriet så det blev lite panik med att sopa igen alla spår men tror jag lyckades få undan allt :) hoppas alla haft en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jaaaaa!!!!!

Jag vill gå på New moon!!!!!

När?

2009-12-01 @ 20:38:04
URL: http://www.nogg.se/bumblebee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0