....

jag blir verkligen överraskad över personer i min omgivning för tillfället.. både på gott å ont.. men det onda varken vill eller orkar jag lägga nån som helst energi på nu, så det låter jag vara.. istället vill jag lyfta det goda, för det är det man ska ta tillvara på.. å även för det är verkligen en fantastisk känsla.. att upptäcka hur en person som varit lite tillbakadragen ett tag kan komma fram å visa sig vara en sån ängel.. några tillfällen senaste tiden har jag suttit å gråtit av lättnad å över hur rörd jag blivit av hur just den här personen (för visst är det bara en person jag tänker på just nu) visat sig vara där precis lika mkt nu, som då.. bara det att den står lite i skymundan i dagsläget.. men det har visat sig att så fort jag håller på att falla eller kanske bara snubbla lite så kommer personen snabbt fram å stöttar mig, hjälper mig att resa mig upp å hålla modet uppe.. å ja, det rör mig så otroligt mkt så jag kan inte hindra tårarna att falla, men det är bra tårar.. det är tårar av lycka.. lycka över att denna personen finns kvar.. för visst har jag varit rädd för att tiden skulle göra så vi tappade varandra.. det kan jag erkänna.. men band som dessa bryts inte hur lätt som helst, det har jag fått bevisat.. å den trygghet som väller över mig när jag upptäckte det, är enorm.. den kan inte beskrivas i ord.. allt jag kan säga är - tack till denna personen! det betyder så mkt, allt du gör för mig.. allt du erbjuder mig.. allt du säger.. trots att du har ditt liv.. å jag har mitt.. du är så otroligt snäll, jag vet inte vad jag skulle göra utan dig å det känns bra att veta att jag inte kommer förlora dig.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0