länge sen nu

min blogg är nog rätt trist nu för tiden skulle jag gissa på.. haha.. inte skrivit på hur länge som helst.. å vad kommer då, ett inlägg om att HV gått till SM-final å bilder på grisarna.. haha.. ja det säger väl kanske en del om min blogg motivation just nu.. den är inte stor.. :) men att uppmärksamma mina kära vänner som fyller år, det har jag iaf tid å ork med, för det förtjänar dom :D

jaja nog om det.. orkar inte förklara mig varje gång det dröjer mellan inläggen :) jag tar mig tid å ork när jag känner för det helt enkelt..

vad händer annars då? inte mkt inte.. jobbar, äter å sover känns det som.. jobbet går bra, har fullt upp nu med två inskolningar varav jag håller lite extra i en av dom.. så nu denna veckan ska barnet lämnas mer å mer för att nästa vecka börja på sitt schema.. ska nog gå bra :) sen ska vi snart ha uppföljningssamtal efter inskolningarna så nu måste jag börja fundera ut hur "mina" barn har utvecklats.. spännande eftersom de har utvecklats jättemkt allihopa!

å annars då.. ja nej inte så hemskt mkt.. hade himla trevligt besök av jenny igår :D vi softade, åt paj, kollade på tv å klippte klorna på svinen :) så det va en riktigt trevlig söndag igår med andra ord!

till helgen bär det av ner till mamma å pappa :D ska bli skönt! å sen helgen efter så är det väl påsk om jag inte missminner mig? :S å så är det bara en helg till efter det innan jag åker upp till Gävle :D :D herregud va kul det ska bli.. tror inte det går en dag nästan utan att jag å lisen pratar om det på msn :D hahaha vi ser fram emot att ses med andra ord, å jag ser verkligen fram emot det väldigt mkt.. ska bli så himla kul att träffas igen! du är en så fin vän gumman :D har lite andra fina personer som jag ska ta å träffa där uppe med.. ååååh det ska vekligen bli så kul! ♥

nu ska jag ta å kolla sista delen på spårlöst å sen ska jag sova, är så himla trött.. börjar tidigt imån med så det är inte helt fel att komma i säng tidigt :)

Kommentarer
Postat av: Nadja

hihi Linda jag längtas med till Gävle :D :D :D, kommer fre-sön så jag också hinner busa lite :D

2009-03-31 @ 11:29:20
Postat av: Mia

Hmmm vilket datum var det nu igen då?? Minne som en guldfisk...

2009-04-06 @ 15:16:44
URL: http://mioli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0