a lovely helg

helgen har minst sagt gått i trevlighetens tecken.. kan dock inte fatta att det redan fått en vecka sen Mia va här :O för en vecka sen exakt låg vi å softade här i min soffa, tiden går så fort!

hade öppning i fredags så jag slutade tidigt :D bara det är ju trevligt haha.. men jag åkte å gjorde lite ärenden å så hade jag å Rikard bestämt på morronen att jag skulle komma till honom å äta sen när jag slutat.. å tur va väl det för efter lite missförstånd på jobbet så blev jag å C utan mat :S vi fick äta morötter å sallad istället.. så det smakade ljuvligt med mat hos Rikard :) tänkte inte stannat så länge för jag va så trött men eftersom vi hade det så himla trevligt där vi satt å åt å pratade om allt å inget så hann klockan bli kväll innan jag kom därifrån :D

som vi bestämde kvällen innan så träffades vi sen på A6 där vi gick på systemet tillsammans jag, Rikard å J.. shoppade lite dricka inför kvällens final på melodifestivalen :) jag lyxade till det med lite passoa nam nam nam.. vi skildes åt igen för att sen träffas igen på kvällen.. jag skulle gått till dom men blev upphämtad av snälla snälla J.. så väl hos Rikard sen höll jag på att inte bli insläppt haha :D vi värmde upp med att lyssna lite på melodifestivalsskivan å spana på grannarna, ett nöje som jag å Rikard delar :D haha.. vi började korka upp drickan å kollade på barnprogram å i kataloger med dyyyra möbler å drömde oss bort till välstylade hem.. å ja sen drog finalen igång å det va ju onekligen spännande! oväntade utdelningar av dom höga poängen å jag rösade typ 10 gången på måns :) haha.. hade ju helst sett honom eller alcazar som vinnare men malena va bra hon med, jag hade gått med på att skicka vem som helst utom ugglan :O så jag va bra nervös där i slutet å blev mkt mkt glad när hon föll ner på andra platsen :D efter det va slut så insisterade Rikard att följa mig hem så han å J följde mig ända fram till dörren, hur gulligt å snällt som helst! betydde mkt för mig, å jag är så otroligt glad för att vi fått upp kontakten igen för han är en riktig guldklimp den där Rikard! en finare vän får man leta efter kan jag säga.. han är bäst! helt klart en av mina absolut närmsta å bästa vänner å det har varit en riktigt riktigt rolig helg där vi tagit igen många av dom åren vi inte hade någon kontakt.. det känns som om dom åren inte existerat, å för mig så är det sann vänskap om nåt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0