Gävle ♥

har inte haft tid eller ork (som vanligt) att skriva sen jag kom tillbaka från min gävleresa.. men nu tänkte jag passa på i ett försök att slippa packa inför min resa hem till m&p imån :) orkar så klart inte skriva så detaljerat som jag kanske en gång i tiden brukade göra, det hände massa annat bland annat under festkvällen som jag inte orkar skriva men i stora drag får ni ju veta hur det va :)

iaf så kan jag lätt sammanfatta helgen med att säga att den va väldigt lyckad! hade verkligen en helt underbar helg! åkte upp i torsdags å det strulade till sig lite redan direkt på morronen när jag står vid bussen ner på stan å inser att mitt busskort är borta, som tur va så hade jag precis 20 kr lösa pengar :) sen i nässjö var tåget nästan 1 timme försenat så vi hann inte fram i tid till sthlm men en snäll dam, som oxå skulle till gävle, fixade första klass biljetter åt oss på första bästa tåg alldeles gratis.. så kom fram en timme senare än beräknat.. å väl framme i gävle så möttes jag upp av fina lisen som jag även bott hos hela helgen! det va så otroligt kul att träffas igen efter så lång tid ifrån varandra! resten av dagen blev rätt soft med massa massa prat om allt å inget fram tills jag skulle träffa Niclas, vilket var himla trevligt.. vi åkte runt lite i stan med hans nya fina bil.. åkte bland annat förbi min gamla lägenhet som stod tom.. sen åkte vi hem till honom å åt mat :) vidare hem till lisen sen för att fortsätta pratet :)

på fredagen va det dags för mig att besöka frisören :D som jag längtat! hon klippte av rätt mkt samtidigt som det ändå är mkt hår kvar :) fick bort allt slitet hår vilket är jätteskönt! efter klippningen så mötte vi upp johanna å nadja å satte oss på java för att fika.. senare slöt även ida, annsa å karin upp :D hur kul som helst att träffa alla igen!! vi passade på att gå på stan lite efter fikan å så såklart systemet, fest vankades på kvällen! festen blev väldigt lyckad, kul att johanna å nadja hängde med oss :D lite mindre roligheter inträffade under kvällen men allt som allt så är jag jättenöjd med kvällen, hade det riktigt roligt! håller med johanna om att vi fick lite "i still got it" känsla ;) vi fick mkt fina ord sagda till oss under kvällen å en del geografilektioner fick vi hålla om hur det ser ut i södra sverige ;) inte lätt att förstå kanske om man inte är så insatt haha.. kände mig väldigt nöjd med kvällen när vi kom hem å la oss!

lördagen va rätt soft med lite 4års-kalas å så klart pizza :D hamnade hos annsa sen på kvällen med deras andra syster å två barn, vilket var väldigt trevligt.. blev mkt skratt som vanligt med dom där två tjejerna ;D på söndagen va det dags att med stor sorg i hjärtat åka hem igen å lämna denna otroligt roliga å lyckade helg bakom mig :( tack alla fina vänner för att ni gjorde denna helgen så bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0