solig söndag

helgen är snart till ända.. måndag igen snart alltså.. känns verkligen som om det bara är måndag å fredag hela veckan.. dom andra dagarna bara susar förbi.. kommer knappt ihåg när jag skrev sist så jag vet inte hur långt tillbaka jag ska se för att inte uppdatera er om nåt som redan hänt.. men eftersom jag inte har varken ork eller tid eller lust att skriva här så har jag på känn att det va länge sen jag skrev nåt.. nu passar jag på medan jag har lite krafter till det =) sitter i sängen med datorn i knäet, har bunkrat upp med uppsatslitteratur, block, pennor, post-it lappar å gud vet vad som behövs för att gå igenom böckerna, slutföra lite uppgifter.. solen skiner å himlen är klarblå.. helt fantastiskt! igår va det oxå superhärligt väder.. behöver verkligen lite sol å krafter! balkongdörren står på vid gavel så det kommer in ren å fräsch höstluft.. å eftersom jag sitter nerbäddad så känns det inte kallt utan bara så skönt.. så uppfriskande.. härligt!

denna veckan som har varit har varit ganska lugn på pluggfronten.. i måndags så skrev vi ihop inledning å metod så långt å mkt man kan skriva nu på dom.. det va veckans uppgift, handledaren skulle ha dom mailade till sig så han har nåt att prata med oss om på nästa lektion.. vi har även veckan innan dess knåpat ihop ett informationsbrev å våra intervjufrågor så dom mailade vi oxå in nu för att få respons på.. så vi hade inte nåt alls att göra på uppsatsen denna veckan mer än i måndags så veckan har ägnats åt alla enskilda uppgifter istället.. skönt å få beta av lite på dom med.. så nu är väntas lektionen på tisdag på med skräckblandad känsla.. vad ska han säga om det vi skickat in? duger det eller måste vi göra om massor? nervöst som attan minst sagt.. vill ju komma igång med allt förarbete nu å jobba ikapp oss inför våran stundade ledighet i oktober.. j å p ska troligen utomlands då så jag kommer isf passa på å åka hem med mamma å pappa när dom kommer hit å ta mig till liiiite sydligare breddgrader iaf =D

känner nu, med allt som är runt uppsatsen å allt annat i livet, att en sån paus som vi eventuellt kommer få kommer komma minst sagt lägligt! vette katten om jag skulle kunnat orka med allt om vi inte hade en liten paus att se fram emot.. skulle vara så skönt å få komma Hem lite å verkligen få komma bort från gävle å allt som är här med skolan å jag vet inte vad.. här går inte att ta samma paus som om när jag åker hem, för här finns allt hela tiden över en.. bara när man åker iväg som man verkligen kan släppa allt för en stund..

har inte bara min eventuella hemresa att se fram emot för nu är det inte heller länge kvar tills min finaste å bästaste ska få bebis igen.. 16 november är BF men först va det 16 oktober.. så vi får väl se när bebis tittar ut.. lilla skruttis va 10 dagar tidig så denna bebis kan ju även den komma tidigt.. ska bli så hemskt spännande! tänk om bebis hinner titta ut innan jag åker hem.. det vore ju hur kul å underbart som helst.. men om inte så har jag ju bara ännu mer anledning att försöka åka hem ännu en gång denna höst.. åååh <3 tänk, snart finns det två små ögonstenar.. lovely!

vad mer finns det att förtälja.. spenderade min torsdagskväll nu i veckan hos min fina vän mia, där blev jag sittande så länge så bussarna slutade gå.. snäll som mia är fick jag sova över hos henne å lilla oliwer, vilket var väldigt uppskattat av mig av olika anledningar.. TACK mia för den kvällen.. du är min räddare i nöden, är så tacksam för att du så ovillkorligt alltid ställer upp.. sov gott den natten å fick vakna upp till oliwers mogonprat.. hur gulligt som helst, å mkt trevligare att vakna upp till det än en skränande mobil =) åt frukost, följde med mia å lämnade honom på dagis å åkte sen hem för att göra lite nytta innan det va fest hos nadja.. hade riktigt trevligt där, bara nya människor då jag bara kände nadja, men hur kul som helst ändå för alla va så öppna å trevliga.. igår va det softisdag minst sagt.. låg på soffan å kollade på filmer.. sköönt =) sen kom nadja hit å vi åt dagen-efter-mat alltså pizza.. muuummmss.. satt sen å pratade bort nåra timmar.. å efter att hon gick så kollade jag på mer film.. haha filmens dag igår med andra ord.. härligt! idag ska jag alltså försöka vara ambitiös å få lite plugg avklarat.. kanske bäst att jag sätter igång typ.. nu.. då kanske =)

har förresten fått nåt riktigt roligt att se fram emot nästa år.. nämligen bröllop! åååååh, det ska bli så kul! ska bli kul att följa med å se planeringen fram till det oxå.. hihi.. så kul! kommer bli riktigt fint har jag på känn! grattis grattis grattis min vän! mina egna planeringar för året som kommer vette katten var dom är eller hur det blir.. hehe.. men det ordnar sig! passar på att önska toffe å anna LYCKA TILL på sin stundande långresa.. hoppas allt kommer gå bra å att ni får en riktigt fin å härlig resa med mååånga roliga upplevelser!

nu ska jag ta tag i min dag.. ni som läser här har fått en liten uppdatering nu iaf å vet att jag lever å så där iaf =) ha en fortsatt fin söndag allihopa!

Kommentarer
Postat av: anna N

tack vännen !

2008-09-21 @ 17:43:35
Postat av: Mia

Tack själv!! Det vara trevligt!! måste vi göra om tycker ja..

Kram

2008-09-23 @ 17:34:55
URL: http://mioli.blogg.se/
Postat av: Linda till Mia

ja det tycker jag med! =) kanske dock utan omständigheterna som va då, haha.. KRAM!

2008-09-23 @ 23:53:08
URL: http://liindak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0