mama, i'm coming home

innan detta året är slut så kommer jag åter bo i mitt fina småland.. det bestämde jag å mamma idag.. å det känns så rätt! så denna veckan ska jag säga upp min lägenhet.. då blir det definitivt å absolut.. mellan jul å nyår (borde det bli) kommer flyttlasset att gå.. jag kommer åter bo nära min familj, efter ca 4 år ifrån dom.. 4 år som jag aldrig kommer ångra att jag tillbringat som jag gjort.. det har varit en otrolig period i mitt liv å jag har lärt känna nåra av mina bästa vänner här uppe.. jag har växt i mig själv å lärt mig att leva på egen hand.. jag har mått bra, jag har mått dåligt.. jag har haft 4 fina år.. men dock fyllda med en känsla av att det är nåt som saknas - familjen.. så nu ska det bli otroligt skönt att få ha dom på en timmes avstånd.. tänk, jag kommer kunna träffa min familj varje vecka... det har jag inte kunnat på 4 år.. jag kommer kunna vara med på allt min familj gör.. det har jag inte kunnat på 4 år.. jag längtar så otroligt mkt.. tänk.. som mest kommer jag ha max 10 (!!!) mil hem.. det är en sjättedel av vad jag har nu.. helt sjuk känsla.. men en känsla som känns så bra.. det är verkligen dags för mig att gå vidare i mitt liv.. jag kan göra det för att jag vet att med de vänner som verkligen är mina vänner härifrån så kommer vår vänskap inte ta skada av att jag flyttar.. visst kommer vi inte ses som nu, men det kommer ändå funka.. se bara på mig å valle, vi har fått det att funka under alla dessa år.. vill man så går det!

mamma blev så glad när jag berättade för henne att jag bestämt mig nu.. å det gör mig så varm inombords.. då känner jag att det är rätt.. självklart har hela familjen blivit glada! å jag är glad! jag kommer åter bli en äkta smålänning =)

nu måste jag sussa.. imån ska jag å johanna köra igång med uppsatsen på högsta växel för att kunna komma igång med allt å jobba ifatt oss till vår ledighet.. johanna, vi är bäst å vi kommer klara detta galant!! 5 dagar ;) hahaha.. nej men vi klarar detta.. vi kommer kunna vara ordentligt lediga sen, det vet jag! för vi jobbar så bra ihop som du skrev du med!

Kommentarer
Postat av: J

Allt löser sig som vi sa :) Med plugg och allt runt omkring oss, vi ska bli vuxna nu och du gör all rätt i att flytta! Jag hoppas ja kommer lite närmare dig nu snart med!

2008-09-24 @ 15:55:30
Postat av: Linda till JOhanna ;)

ja det gör det absolut =) ja, det hoppas jag med! vore så kul om vi kunde bo hyffsat nära varandra i framtiden med!

2008-09-24 @ 20:02:21
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: Mia

Klart vi kommer kunna ses även fast du flyttar!! Som du skrev: Vill man så går det! Det tar ju inte så lång tid heller, jag hade aldrig klarat att bo långt bort från min familj så jag förstår dig precis! Lycka till och hoppas du hittar ett boende snart.. Kram

2008-09-28 @ 18:45:47
URL: http://mioli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0