flitens lampa har lyst idag

ja jisses va jag har fått saker gjorda idag.. har gått igenom de böcker jag har här hemma som ska användas i uppsatsen, börjat kolla igenom min avhandling.. markerat sidor å sånt.. jätteskönt att ha det avklarat =) sen har jag faktiskt oxå kollat runt lite på vart jag kan tänka mig att en dag hamna efter att skolan slutar.. har kollat upp lite olika bostadsförmedlingar i sthlm, jkpg å halmstad som jag anmält mig på oxå... kollat lite va det finns för utbud.. dock ser det ganska så mörkt ut, men jag har precis gett mig in i det å har fortfarande mkt att kolla upp så jag tänker inte ge upp hoppet än inte! men det känns faktiskt riktigt skönt att ha tatt tag i det å börjat kolla upp saker å ting.. öppnat den dörren till framtiden lite på glänt så där lagom mkt =) ska fortsätta med min avhandling nu en stund medan lampan fortfarande lyser lite, haha.. hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0