då, nu å framtiden

nu va det bra länge sen jag skrev här.. har varken haft tid eller ork att göra det, men tänkte att det kanske va dags å låta er veta att jag iaf lever.. =)

vfu'n är slut för denna gången å för alltid.. det va alltså min sista vfu nånsin.. kändes allt bra kluvet måste jag säga.. hade med mig ett litet vykort till de avdelningar som jag varit på där jag skrivit å tackat för allt de gett mig under min tid hos dom.. fick många kramar å lycka-till-i-framtiden-önskningar då jag delade ut dom å det kändes så verkligt att det va sista vfu'n.. hade iaf två riktigt bra veckor där.. dagarna gick så otroligt fort å veckorna va över på ett kick kändes det som.. peronalen å barnen va hur goa som helst.. är så nöjd med min sista vfu.. känns konstigt att inte komma tillbaka dit som lärarkandidat mer.. men jag ska väl förhoppningsvis få komma tillbaka å vicka lite under hösten =) närmast är imån då jag ska vicka för hon som va min handledare under vfu'n.. kul!

vad mer då? inte mkt inte.. mamma å pappa har bokat in ett besök upp hit den 16e-19e oktober.. å jag längtar som bara den! ska bli så mysigt med en hel helg tillsammans med mamma å pappa.. <3

nu, idag, drar plugget igång igen.. sitter här bland högar av böcker å papper överallt.. examensarbete it is! har blivit en hel del prat om framtiden nu under vfu'n å jag känner att examen är så nära, men ändå på nåt sätt så långt borta.. det har gått så fort! funderingarna på vad som ska hända sen har verkligen börjat snurra i huvudet å jag vet varken ut eller in.. men det får lösa sig, det vet jag ju att det gör! men det är med nervositet jag ser på framtiden.. vad ska hända? vart hamnar jag? kommer jag få ett jobb som jag trivs med? ja, frågorna är mååånga.. å det känns inte som om det finns lika mkt svar.. men det kommer väl allt eftersom.. är nog lite upp å ner i humöret för tillfället.. ena dagen känns allt bra å det är inga problem med nåt, för att nästa dag vara lite mer nere å inte se lika ljust på allt.. men that's it mitt uppe i sista terminen å examensarbete antar jag.. ett nytt skede i livet är ju ändå nära å som det är just nu finns det inte mkt jag kan göra för att påverka skedet.. inte än iaf..

nu ska jag iaf ta å dra igång pluggandet (försöka iaf) för dagen.. gjorde en liten planering i helgen över det som behöver göras inom den närmsta tiden, jag är en list-människa å både behöver å tycker om att ha allt som ska göras framför mig så det blir tydligt å bra.. så jag ska börja beta av min lista nu..

hoppas det är bra med alla!

vill passa på att gratulera mina vänner annsofi som fyllde år i lördags å emma som fyller år idag - GRATTIS till er!!! (i efterskott till dig annso, men ändå =) )

Kommentarer
Postat av: Mia

Tycker absolut vi borde ta och ses snart!!! Förstår att det måste kännts lite tråkigt med sista vfu:n.. Tur att du skulle få jobba där imorgon då! Nu ska jag gå å lägga mig.. ska ju klippa mitt hår imorgon hihi..

Massa massa kram

2008-09-08 @ 22:15:27
URL: http://mioli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0