kvalitetstid när den är som bäst

sjukt skönt att ha mamma å pappa här <3 hade en dag på stan idag där vi strosade runt å mamma slog till på en klippning! lagade supergod kycklingfilé med creme fraishe ikväll å pasta till det.. smaskens! cider till det å hallonpaj med vaniljsås till efterrätt.. mmmmums! Sen massa fredagsgottis till diverse tv-program resten av kvällen.. imån blir det valbo en runda för att sen åter ha en myskväll med god mat å massa mys.. måste även packa å dona imån eftersom vi åker hem till småland på söndag igen, gissar på att vi åker ganska tidigt =)

nu är förresten ekipage för flyttlasset ordnat.. puh! ser ut att allt kommer lösa sig på bästa sätt, men jag vill inte ropa hej ännu.. vi får se hur allt ser ut med examen å så där men det ser iaf bra ut just nu! tack pappas kompis som lånar ut stooora släpet å gör så att vi slipper stressa ihjäl oss å punga ut med flera tusen i hyra för ekipage.. TACK du har räddat mitt liv typ! chanserna för att jag ska kunna vara med å fira jul hemma ökade drastiskt nu!

nu ligger mamma å pappa å sussar å jag sitter å bara njuter av att dom är här å att vi har det så bra.. <3 pratade med bästaste finaste valle idag en snabbis.. vi kommer träffas nästa vecka, wiho!! ska bli sååååå kul! tabita den lilla skruttan är stora tjejen nu å går själv som bara den å klättrar enligt mammas rapport på allt =D ska bli såå kul å träffa dom båda! dock ingen bebis som tittat ut än.. så nu får bebis allt se till att stanna i magen eller komma fort som bara den så jag å valle kan ses hihi =) sen om det skulle råka vara en bebis med oxå är ju bara ett stort plus i kanten.. men tror dock inte det kommer nån än, valle hade inga känningar än.. men man vet aldrig =)

nu ska jag krypa ner i soffan å slötitta på tv medan jag snoozar in i nattens sömn.. japp jag sover på soffan nu så att mamma å pappa skulle slippa släpa madrasser å grejjer med sig =) men min sofffa är skön att sova i så det går utmärkt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0