en riktigt riktigt lyckad helg

söndag idag.. å det har väl nära på regnat hela dagen.. men det har inte gjort mig nåt alls faktiskt för jag mår så otroligt bra efter denna helgen.. har haft en riktigt härlig, rolig å bra helg.. började i fredags efter en lång veckas pluggande, kände mig nöjd med vad som blivit gjort på uppsatsen å åkte hem för att ta en dusch innan det bar av till Mia.. hjälpte henne att förbereda lite inför kvällen å så gjorde vi oss iording ihop.. så kul å ha sällskap =) sen trillade alla in allt eftersom å kvällen började.. åt god mat - tacos å drack vin å skrattade gott.. sen blev det ännu mer vin å så singstar till allas lycka.. första gången några testade det men oj va kul vi hade! sjöng högt å glatt hela kvällen sen =) kom iväg med bussen ner till stan å hamnade på slick å dansade bort resten av timmarna den kvällen.. en riktigt lyckad kväll som jag kommer leva på länge! tack alla som va med å gjorde kvällen så bra!

sov över hos mia sen till lördagen så vi slapp åka hem själva å så att jag skulle slippa åka fram å tillbaka på lördagen sen å hämta saker.. vaknade rätt tidigt, haha, å låg å mindes tillbaka på kvällen å kom fram till att vi va riktigt nöjda båda två =) plockade iordning allt efter kvällen innan å åt frukost.. satt å pratade å skrattade åt alla minnen för att sen hamna på varsin soffa med täcke å kudde.. å ja, där stannade vi resten av dagen =D hihihi.. verkligen hela dagen.. haha.. kollade på tv, snoozade lite, åt lite chips, kollade ännu mer tv.. å bara tog det lugnt.. superhärligt hihihi.. sen kom nadja till mia oxå å gjorde oss sällskap i soffan =D å kalle kom hem med oliwer å en kompis å hans dotter så då lärde vi ju iaf fixa till oss liiiite, haha.. det bästa va att kalle kom hem med pizza å cola åt oss som vi suktat efter hela dagen =D smidigt att han va så snäll å tog med sig det hem till oss, då slapp vi röra på oss i onödan hihihihi =) åt pizza å kollade på ännu mer tv.. pratade å hade det trevligt.. sen på kvällen va kalle så snäll igen så han åkte å köpte godis åt oss.. kalle vet hur man ska göra ;) vid halv tolv tog jag å nadja bussen till sätra igen å ja herregud, det va en bussfärd utöver det vanliga.. fulla 40plusare.. fulla ungdomar.. två pikétbussar med poliser.. ännu mer fulla 40plusare.. läskig illaluktande gubbe som så klart skulle sitta jämte mig på den annars halvtomma bussen =S efter att han frågade om bussen gick till sätra centrum så bestämde jag mig snabbt för att gå av vid nadja å gå sista biten hahaha.. hem å sova, slocknade rätt snabbt hihi =) sov till halv 12 idag å kände mig otroligt utvilad å lycklig över hur bra helgen varit.. å kom på att den nog inte va slut än.. kom på att jag å nadja bestämt oss för att äta lunch idag.. sagt å gjort! mötte upp henne å hennes vän t nere på flanör där vi satte oss på caféet å beställde varma mackor.. mmmmmums.. sen kom även t's kompis å vi satt där å pratade iväg nåra timmar.. superhärligt att spendera en söndag så, å inte i sängen hela dagen som mina senaste söndagar spenderats.. =) pluggade lite ikväll å nu sitter jag här.. å minns tillbaka på helgen å känner mig så nöjd.. det va ett härligt avbrott i vardagen minsann! mkt välbehövligt.. nu är det bara att köra hårt i 1½ vecka sen är det ledigt i lika lång tid.. härligt! vi ligger ju så bra till så det är med gott samvete jag kommer släppa allt på kvällen den 15e oktober =)

nu ska jag nog allt sussa.. eller nej det ska jag inte för först ska jag skriva GRATTIS till Emma som i onsdags fick en liten liten son - Theodor!! GRATTIS!! har sett bilder på honom å han är så fin, liten men ack så fin! så skönt att allt gick bra, han skulle inte ha kommit förrän den 26e november egentligen så han hade väldigt bråttom ut lille parvlen! ska bli jättekul å träffa honom (å dig med emma, så klart!) sen när jag flyttat hem å vi alla har nära till varandra igen =) detta besked, att theo kommit till världen å att allt gått bra, gjorde så klart inte helgen sämre =)

å visst ja, mamma, pappa, siss å robin va ju förresten å kollade på lägenheten idag! =) siss skickade 78 bilder på lägenhetens 60 kvadratmeter, utsikten, förråd, tvättstuga - ja på allt, nu ikväll å alla hade dom fått ett bra intryck av området å lägenheten.. den såg riktigt fin å precis perfekt ut faktiskt! så imån är det jag som ringer å tackar ja, å hoppas på att turen är på min sida så jag får den.. tänk så skönt å ha ett huvudbry mindre! bara jobbet som fattas isf.. men, nej ska inte hoppas för mkt (försöka iaf) å se vad som händer! håll tummarna allihopa! det vore så bra om jag kunde få den =) haha

Kommentarer
Postat av: sara

Oj oj--- mycket att göra den helgen.

Det var jättekul att ses igen o dansa, sjunga o ha skoj.



kram på dig Linda

2008-10-07 @ 09:18:22
Postat av: Mia

jaa det var superskoj!!!! ÅÅ jag har minsann läst på din msn att du fått LÄGENHETEN!!! GRATTIS!!!! Kram

2008-10-07 @ 12:42:33
URL: http://mioli.blogg.se/
Postat av: Linda till Sara

hihi ja det va en del =)

ja det va verkligen jättekul!! känns som om det vore hemskt kul å göra om det snart igen =) kram kram!

2008-10-07 @ 18:23:21
URL: http://liindak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0