the time of my life

igår genomförde jag den första intervjun här nere.. gick hur bra som helst! sen åkte jag å mamma till måmå å måfa för fika å frisering av måmå.. jag räddade fikat genom att hitta våffeljärnet som på nåt sätt hamnat på ett annat ställe än det skulle.. å tur va väl det för rackans vilka goda våfflor det blev =) mmmmums.. måmå kan det där med att göra frasvåfflor! kul å träffa dom oxå, lilla söta måmå å måfa! åkte bort till gislaved å siss å robin för att kolla på Barnhemmet sen på kvällen, bra film.. lite lagom otäck så där!

idag hade jag den andra intervjun, som oxå den gick jättebra.. träffade oxå på gamla arbetskamrater, vilket var roligt! fick många varma lyckönskningar med uppsatsen å jobbsökandet =) sen direkt efter det åkte jag hem till min finaste valle å lilla ögonstenen <3 hade en riktigt riktigt trevlig eftermiddag ihop med massa prat om allt å inget å en liten promenad.. lilla älskade tabita går helt själv nu å är snabb som blixten.. ena stunden är hon på golvet å nästa på köksbordet =O haha gullet! hon va supergosig å skulle sitta mkt i mitt knä, å när vi va ute å gick höll hon mig i handen =) sen busade vi massor å hon skrattade så hon kiknade.. lilla hjärtat! å valles mage va så fiiin.. snart kommer det en till liten ögonsten!

       
lilla underbara hjärtat <3

nu sitter jag här å bara jäser av allt som har hänt hittills här hemma.. allt känns så bra, å så rätt.. jag ser fram emot att kunna åka hem när jag vill.. träffa min finaste när jag vill.. lovade att komma å hjälpa till å avlasta valle sen när jag flyttat hem å hon har både tabita å bebis att ta hand om.. =D ser mkt fram emot det.. tänk att äntligen kunna ses när vi vill igen?! underbart <3

postade nya jobbansökningar igår så nu har jag skickat ut 7 stycken.. på nåra sökte dom 3-4 plaster oxå så det ska väl förhoppningsvis bli nåt nånstans! dom ringde från ett jobb idag å va väldit angelägna att få träffa mig, dock va det så klart ett av jobben som hade tidigast början, allaredan den 30 oktober.. hade inte koll på det när jag bokade in en intervju på fredag med dom så jag måste ringa å kolla upp det imån innan jag ropar hej.. men jag hoppas på det bästa! jag vill verkligen få ett jobb nu så att jag har allt på det torra.. =S snälla håll alla tummar ni har, detta jobbet vore så bra för det ligger nära min lägenhet =) hihi.. så imån ska jag ringa dit.. försöka plugga lite å sen kanske träffa rikard =) hoppas hoppas!!

Kommentarer
Postat av: Mia

åå va spännade!! ÅÅ hoppas hoppas jag håller alla tummar jag har!! hahha jasså du, du ska träffa en viss Rikard oxå minsann:-)

2008-10-23 @ 10:00:58
URL: http://mioli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0