nu är det bevisat...

... jag har världens bästa mamma!

Hon ringde till mig nu ikväll å hade suttit å kollat lite på jobb åt mig å hittat nåra som jag kunde söka, som jag helt missat i min jakt på ams.se haha.. TACK mamma, du är bäst! <3

så på torsdag, i min väntan på att de ska komma, så ska jag fixa till mitt CV å grejja inför att söka tre jobb.. för då har jag ju inget plugg med uppsatsen som måste göras längre =D hihi

hade för övrigt handledarträff idag å det gick lika bra som de andra.. han sa att han tycker det går bra för oss, å att han inte vill boka in fler handledarträffar just nu för han vill låta oss vara å få jobba på nu =) härligt att höra! lagom peppande nu när det känns lite tungt med all transkribering.. tur att jag å johanna jobbar så bra ihop å att vi kan blanda plugg med att prata om annat på en så himla bra nivå! annars vette katten hur det hade känts just nu alltså, haha.. fy fan för transkriberingar säger jag bara.. haha.. men på onsdagkvälll så har vi kommit halvvägs med alla intervjuer så då kommer vi med gott samvete kunna vara lediga =D

Kommentarer
Postat av: j

ja som vi sa när vi började, vi är bäst, hoppas bara vi håller ut ända fram, men det borde väl inte vara några bekymmer eller? peppar peppar ta i trä:)

2008-10-13 @ 21:16:30
Postat av: Linda till Johanna

nej inte nu när vi får lite semester, då ska vi nog allt klara av att hålla ut hela vägen! utan semester hade vi löst det oxå så klart, men jag tror chanserna ökar med lite paus =) för vi är ju, ja som sagt, bäst!

2008-10-13 @ 22:25:58
URL: http://liindak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0