krasslig

en förkylning håller på att ta över min kropp känner jag.. uff.. så jag ska gå å köpa glass för jenny sa att det är bra för halsen när man är krasslig ;) å så ska jag köpa massa massa satsumasar å kiwisar.. mmmmm.. vitaminchock =)

med examensarbetet går det just nu bra.. lite för bra kanske? hmm undra när bakslaget kommer?.. nej men faktiskt så går det riktigt bra! vi mailade in vår nära på klara bakgrund till vår handledare igår å idag hade vi fått ett mail med kommentarer.. det va knappt vi vågade läsa.. va skulle han tycka? hur mkt skulle vi få ändra?.. men gissa om vi blev positivt överraskade! =O inte nåt som skulle ändras eller göras om eller strykas.. visst, några småändringar va det men inte ens det va mkt å göra! =O hade till å med fått en kommentar "bra jobbat!"  =D  så ja, det går väldigt bra nu.. wiho.. imån är det handledarträff så vi får se va han säger då.. kanske är det då bakslaget kommer? hmm.. vi får se.. nästa vecka ska vi komma igång med intervjuerna.. ska bli spännande!

regnet öser verkligen ner å har gjort hela eftermiddagen.. det å min förkylning får mig minst sagt att bara vilja krypa ner i soffan med täcke å varmt te å så lite glass till det.. mmmmm.. å så satsumasar.. å kiwisar.. mmmm

imån om två veckor (!!) kommer mamma å pappa.. wihooooo!!

på fredag är det fest hos mia =) ska bli så kul, ser mkt fram emot det! blir lite av en repris på vår förra vinkväll hos gina som blev hemskt lyckad, så jag vet att detta kommer bli trevligt oxå =D å så blir det samtidigt lite av en avskedsfest.. först flyttar ju snart Cizzi, å sen jag å sen oxå nadja kommer fly landet till å med (om planerna fortfarande är så för dig?).. kommer bli kul att kunna ses så här nu lite innan alla sprids över landet =)

Sänder alla mina tankar till min fina vän Lisen oxå.. tänker på er! å jag finns här vännen när å om du behöver det <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0