it's mine!

ja, nu vågar jag faktiskt skriva här på bloggen oxå.. jag har fått en lägenhet i jönköping!! =D skrev ju att mamma å pappa skulle kolla på en åt mig.. siss skickade 78 bilder på den å jag kände att den vore sååå perfekt för mig å grisarna! ringde igår å tackade ja till den.. när jag frågade om när jag får veta om jag fått den eller inte så sa hon då att den va min! =O vågade dock inte skriva nåt i bloggen om det förrän jag hade kontraktet framför mig å det har jag idag! =D den är min! wiho! nu är det bara ett jobb som fattas.. men det ska nog lösa sig det med, är nästan varje dag inne på ams hemsida å kollar.. inte för att det kommer ut nya jobb så ofta som varje dag men jag vill verkligen inte missa nåt ifall det skulle komma ut nåt.. så jag svävar lite på rosa moln just nu =)



här är utsikten från nåt av rummen i min lägenhet i jönköping! man skymtar vättern där borta =D

Kommentarer
Postat av: Mia

ååå va roligt!!! Grattis igen!! Fin utsikt har du oxå! Kram

2008-10-07 @ 18:27:52
URL: http://mioli.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh... GRATTIS Linda!!!!

2008-10-08 @ 20:43:33
Postat av: Linda till Sara

Tack!! =D

2008-10-08 @ 20:58:00
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: anna n

ah gud sa roligt! vad glaaad jag ar for din skull, vannen!)

2008-10-27 @ 05:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0