inte min tur denna gången

jobbet jag sökte å va på intervju hos i fredags gick till nån annan denna gången.. dom ringde idag å talade om det.. lite trist så klart, men hon poängterade flera gånger om hur gärna de såg att jag sökte de tjänster som de kommer komma ut med framöver så det vägde upp allt =) måste ju vara ett bra omdöme om inte annat, att de ber mig söka andra tjänster! då gjorde jag nog liiite bra intryck iaf =) så det känns inte så ledsamt.. det kommer fler tåg! tack alla söta vänner å familjemedlemmar som skrivit uppmuntrande ord å peppat mig idag å hela vägen från jobbintervjun fram tills idag, ni är bäst allihopa <3

det är inte för inte som det känns att jag är på väg in i verkligeheten.. det visar sig på många sätt märker jag.. både på gott å ont.. hm

Kommentarer
Postat av: Mia

Attans!! skit oxå! Hoppas du får nått av de andra jobben.. eller klart du får!! Vi måste absolut ta en fika snart tycer jag! KRAM

2008-10-28 @ 22:21:33
URL: http://mioli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0