en vecka!

om en enda liten fjuttig vecka så är mamma å pappa, världens bästa mamma å pappa, här hos mig i min lägenhet!! guuud jag längtar så sjukt mkt.. å då kommer jag även vara ledig från uppsatsen så länge jag önskar under 1½ vecka.. känns rätt lockande nu när vi idag fått klar en transkribering, fy fan vilket slitgöra! men oj så skönt å ha det avklarat.. imån är det dags för ännu en intervju å ännu en transkribering.. oj oj oj va jag ska njuta av helgen sen! mmmm.. för då är det oxå mindre än en vecka tills mamma å pappa kommer! Wihoo va mysigt vi ska ha det! å det bästa är att det inte tar slut när dom åker hem sen.. alltid så himla jobbigt när mamma å pappa åker härifrån annars.. men nu är det sista gången dom kommer hit så här.. å jag slipper ta farväl =) för nästa gång dom kommer så är det bye bye gävle som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0