är det sant?

är allt det här underbara som händer i mitt liv verkligen sant? jag är så rädd att vakna upp å att nån säger till mig att det bara va en dröm.. men jag sitter här med mitt hyreskontrakt på lägenheten framför mig å börjar inse att det faktiskt är sant.. den är min.. jag kommer flytta Hem.. jag kan inte fatta det.. det känns så bra.. så rätt.. all planering börjar ta fart med allt från tv-kanaler å flyttbil å gud vet vad.. stressande? jajamensan.. men såå kul för då vet jag att det är på riktigt.. det känns verkligen helt sjukt.. jag kan inte fatta att jag bara kommer ha 10 mil hem =O 10 mil är ingenting.. shit.. det är så himla perfekt.. å det känns så bra att jenny bor där med så jag har någon att umgås med oxå.. =) är jag inte helt ensam å lämnad åt mitt öde, haha.. kan inte fatta att jag kommer bo så nära min älskade familj å vänner å släkt igen.. kommer nog inte fatta det förrän jag sitter i min lägenhet med alla lådor å grejjer..

å som om inte detta vore nog så är det nu bara en vecka tills jag går å lägger mig för att vakna upp å är helt ledig från allt va uppsats heter å för att bara invänta mamma å pappa som kommer vara på väg till mig.. gud va kul det ska bli å ha mamma å pappa här nåra dagar <3 å sen åker vi Hem allihopa om 1½ vecka.. ååååh gud va jag längtar.. ska bli så skönt med ett break i allt plugg, för det är verkligen mkt nu.. men vi kommer framåt varje dag iaf å det känns bra! vi jobbar så bra ihop =) ambitionen är hög å vi samarbetar bra å får mkt gjort på kort tid.. så till den 4e december ska vi allt vara klara johanna! vi klarar det, va va det du sa innan, nåt om att inte stressa så länge det inte brinner? =)

nej nu ska jag göra nytta lite innan det är sovdags.. TACK TACK TACK alla söta fina personer som sagt grattis till mig de senaste dagarna, det värmer så mkt!

Kommentarer
Postat av: j

haha, ja kommer inte ihåg riktigt, men tror det va " varför denna brådska? det brinner ju ingenstans" :)

2008-10-09 @ 09:06:57
Postat av: Annzo

Såå roligt att höra att du fått lägenhet o så :)

Och jobbet, det får du så småningom oxå...

Löser sig alltid!

Oxå kommer du bara ha knappa 10 mil till mig med ;)

Sköt om dig, Pinky!

Puss puss//Brain

2008-10-09 @ 22:24:10
URL: http://godismonstret.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0