we can go anywhere

vaknade idag å såg att vädret va helt underbart.. fick en känsla av att detta skulle komma att bli en bra dag å ja, jag klagar inte det minsta på hur dagen hittills har varit! jag älskar dagar som dessa, för det känns verkligen som om "we can go anywhere".. bara jag själv sätter upp gränser för ur långt jag kan gå i mitt liv, hur bra jag kan tillåta mig att må.. å jag har på sista tiden insett att mitt liv kan vara så otroligt bra! visst är det mkt nu med skolan å allt, men va fasen inte ska det få ta över mitt liv helt å hållet? å med bästa skrivpartnern som håller vår ambition uppe så kan det inte bli annat än bäst - för idag kan vi till å med tillåta oss att ta en softisdag med pluggandet! wihoo det är inte illa detta alltså.. trots att vi varit lediga i 1½ vecka så ligger vi så bra till så vi inte känner stress längre, vi kommer fixa detta! imån har vi handledarträff å då ska vi fixa det som behöver fixas då, å sen tar vi faktiskt oss långhelgsledigt från uppsatsen fram till måndag =) men förutom allt med uppsatsen nu så är mitt liv just nu så härligt.. jag har otroliga vänner som får mig att må så himla bra! utan er skulle jag inte ha dagar som dessa <3 min familj som bara är bäst helt enkelt på alla möjliga sätt å som varje dag finns där för mig när jag än behöver dom.. finns inte ord för hur mkt jag älskar min familj.. å jag längtar verkligen tills jag är nära dom, tills jag kan vara en i familjen på alla sätt igen <3 jag har så otroligt mkt bra å fint i mitt liv som stäker mig så otroligt mkt.. å jag är så tacksam! känner en förändring i mig själv som jag trivs med efter att nu nåra månader ha fått hitta till mig själv igen.. det är jag å ingen annan som har kontrollen över mitt liv.. å efter gårdagens möte så inser jag att jag har kommit en lång väg framåt nu.. å jag trivs med detta livet just nu.. å det är en rätt behaglig känsla.. jag är omgiven av så underbara människor!

har inte skrivit mkt på sistone för vi har jobat rätt mkt med uppsatsen å så där, å ja det ger ju utdelning idag när vi som sagt kan tillåta oss att softisplugga utan stress å press =) har hunnit med att umgås med fina vänner å fått mkt skratt å värme i livet trots att vädret är lite kallare nu.. men idag skiner solen å det är en härlig dag! om en liten stund ska jag ner på stan för att träffa min fina fina vän Mia som ville ha sällskap på stan, å inte tackar jag nej till att umgås med en av de personerna som verkligen värmer mitt liv!

vet inte hur svamligt det har blivit nu kanske å kanske lite tjatigt oxå.. men det är en bra dag idag å jag mår bra! nu ska datorn kopplas in till mina högtalare å jag ska poppa min må-bra-musik som bara den medan jag gör mig iordning inför att åka ner på stan =)

fick höra igår att jag inte tappat min småländska dialekt heller.. vet inte varför men det värmer alltid lika mkt när nån säger det till mig, för småland å det faktum att jag kommer därifrån å är smålänning ända in i själen, är nåt som betyder väldigt mkt för mig.. så på nåt, kanske lite barnsligt sätt, så värmer det i hjärtat att höra saker som att min dialekt finns kvar.. för själv tycker jag ju att jag tappat väldigt mkt.. å när jag kommer hem så får jag höra att jag pratar norrlänska ;P fast det är ju egentligen gävlemål jag pratar isf hörrni släktingar höhö.. fast mina R å bristen på dessa i vissa ord kommer jag nog ha svårt att komma ifrån.. som stöningar kanske ;D haha

<3

Kommentarer
Postat av: j

hahahaha stöningar, berättade för P att ja också sagt så! och ja brukar väl prata med r tror ja :) blir påverkad av dig, gäller att ha tungan rätt i mun på opponeringen :D

2008-11-05 @ 11:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0