underbara lilla bebis

tänker på dig hela tiden å längtar verkligen fruktansvärt mkt tills jag får träffa dig om 1½ månad typ.. ska bli såå kul å få hålla dig i mina armar.. du som är så liten å så fin i mina armar.. du å din storasyster kommer alltid vara väldigt älskade av mig, lika älskade som er mamma är! nu när jag inte har några egna barn så är ni de finaste å bästa barnen som finns, skulle göra allt för er två gullungar =)

 

lite läskigt att två barn kan betyda så mkt utan att de är mina, tänk sen hur mkt mina egna kommer betyda för mig.. hjälp haha =) har sovit jättegott inatt nu när jag vet att bebis har kommit, kan inte sluta tänka på lilla bebisen som är så fin.. längtar verkligen ihjäl mig tills jag får träffa honom, tabita å valle igen ♥ om nån dag ska jag ringa bästaste å höra hur allt har gått å så där, tänkte låta dom få komma hem å varva ner å lite så där.. dom har säkert nog med folk som vill hälsa på å prata ändå så jag väntar lite även om jag är såå sjukt nyfiken på å få veta allt! men det kommer jag få göra i sinomtid ändå =D

nu snart dags för skola, fixa till arbetet lite å läsa igenom kommentarer från miniventileringen igår.. som förövrigt gick jättebra.. fick massa fint beröm från de andra i gruppen.. så himla kul! jag börjar se ett ljus i tunneln faktiskt.. kommer bli bra det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0