oh shit.. igen

har precis kollat på ett avsnitt av oth igen.. love it! men som vanligt så blir jag alltid så känslosam efter att ha kollat på det.. både på gott å ont.. har varit så mkt plugg på sistone att jag inte hunnit reflektera över att vi är halvvägs in i november nu.. jag flyttar alltså om 1½ månad.. oh shit.. det va ju tre månder nyss?! tiden går alldeles för fort.. jag hinner inte med.. tänker så mkt på helgen.. på lördagen.. den lördagen kommer jag aldrig nånsin glömma.. jag mådde så bra, hade så kul.. å förhoppningsvis kommer det en till sån dag.. jag vill så fruktansvärt mkt att det ska gå i lås för jag känner att jag behöver en till sån dag.. jag vill må så där bra igen, vara så där glad, ha så där kul.. har flera gånger tänkt skriva om det, men jag kan inte sätta ord på det fortfarande för det va så otroligt sjukt kul..

jaha men annars då.. inte mkt.. plugg plugg plugg plugg å så lite plugg på det.. härligt liv just nu men så går det Linda när man skjuter på allt.. hmm =) men ja, det är ju så här jag pluggar bäst ändå - under en jävla press.. å ja, det lär jag ju definitivt ha imån om inte annat haha..

på ett sätt är jag helt slutkörd nu.. orkar inte med nånting känns det som.. fast samtidigt är jag så glad å lycklig för mitt liv är så bra nu, jag har så otroligt fina människor som varje dag sätter spår i mitt hjärta.. har sagt det innan å jag säger det igen - det är tack vare er jag står på benen!

flytten va det ju.. ja just det.. hmm.. jag lär verkligen börja ta tag i det där nu.. gå till ica å skaffa bananlådor.. börja sortera, packa lite, slänga å grejja.. för det finns gott om sånt arbete här i lägenheten att göra =S samtidigt ska jag gå på helspänn å vänta på The sms.. The sms som talar om att bebis är på väg <3 det är iofs bara roligt å spännande, men samtidigt en jobbig väntan för jag är sååå spänd på att få se, träffa, krama å älska lilla underbara bebis som kommer komma närsomhelst typ.. å om 1½ månad kan jag få träffa, gosa å älska både hjärtat tabita å lilla bebis när jag vill =D ska bli så kul å kunna få vara en större del i tabita å bebis liv.. älskar dom precis lika mkt som jag älskar deras mamma, min bästaste vän <3 tycker inte om att kolla på oth av anledningen att jag alltid saknar bästis så mkt då.. för i oth är vänskapen mellan alla så fin å då saknar jag henne så mkt.. även om jag har precis lika fina vänner här, det är absolut inte det jag menar, ni är bäst ni med! <3 men valle - som lika gärna skulle kunna vara min storasyster, då hon faktiskt är ett år äldre än mig ;) har en plats i mitt hjärta som inte många kommer upp till.. även om några stycken är bra nära å snart gör henne sällskap! herregud va jag älskar mina vänner.. kommer nog bli mkt sånt prat nu framöver.. men sen så är det ju tyvärr så att mina dagar här inte blir fler.. hur hemskt det än är.. men -MEN - med de som snart är i närheten av valle, kommer det funka med ändå.. då spelar det ingen roll med massa mil emellan.. det går ändå <3

nu dags å sova.. lång dag imån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0