på tal om syskon

sitter å tittar på Efterlyst.. det är en intervju med mamman till barnen som dog i Arboga.. usch.. det är så hemskt.. jag gråter.. hon verkar så stark när hon sitter där å pratar om dom.. beundransvärt.. så små barn bestulna på livet.. usch! hoppas dom griper den skyldige!!

detta får mig ännu mer å tänka på hur mkt min lilla bror å lilla syster betyder för mig.. <3

detta är oss.. haha.. alla från våran bästa sida =) översta bilden säger ju mkt om hur normaliteten är fördelad oss emellan.. =)


Kommentarer
Postat av: Mia

ja, jag satt åxå och kollade på den inerjuvn, fattar heller inte hur hon kunde vara så lugn.. Jag hoppas oxå de får fast den skyldige tycker de är dumt att det inte finns dödsstraff i Sverige borde fan va det om man är kapabel att mörda två små barn, va fan har dom gjort? Usch man ryser bara man tänker på det...

Fina kort på dig å syskonen iaf kram

2008-05-15 @ 22:43:27
URL: http://mioli.blogg.se/
Postat av: Linda till Mia

eller hur.. helt sanslöst.. precis förlorat sina barn.. men hon har säkert fått bra med hjälp för att kunna prata om det =/ hoppas det iaf!

verkligen.. va har dessa små barn gjort för ont lixom.. den som gjorde det borde, eftersom vi nu inte har dödstaff som du säger, få sitta inlåst för resten av livet.. fy fasen.. så hemskt! =(

hihi, ja visst är vi fina =) hahaha

kram!

2008-05-15 @ 22:50:21
URL: http://liindak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0