var ska dom bo?

jag har alltid tänkt att när älskling flyttar så ska eddie å dexter allt få vara i det rummet älskling hade till sina saker.. men nu, när hans flytt är så nära så börjar jag bli osäker.. läste oxå nånstans att man gärna ska ha dom i ett rum med där man vistas relativt mkt oxå.. å det kommer jag ju inte göra i det rummet.. å sätter jag dom där inne så känns det som om vi blir så ensamma allihopa, så avskilda... å då fyller inte inköpet av dom sin funktion ju.. jag köpte dom ju för att inte känna mig ensam.. haha.. så nää, dom får nog faktiskt fortsätta bo här i vardagsrummet med mig så kan vi prata med å se varandra hela tiden.. älsklings rum ska dom få ha som motionsrum =) kommer ju inte ha allt för mkt saker där så det kommer passa bra som lekrum till mina småttingar.. å ja, kanske pluggrum eller nåt till mig.. hmm.. har svårt å komma på va det ska vara för rum mer än övernattningsrum till gäster.. men såååå himla ofta har jag ju inte besök som övernattar =) haha.. äsch, det löser sig.. jag borde inte klaga egentligen ju.. hrm hehehe.. kanske hellre för mkt utrymme än för lite =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0