update

jag har inte redit nån ork att skriva här för tillfället.. hehe.. det går i perioder.. kan iaf uppdatera lite om småttingarna.. dom är nu delade på.. vi har satt upp en kartongvägg med ett marsvin på varsin sida.. jag stod inte ut mer med bråken å sen fick dexter ett litet blodigt sår på överläppen så då var min gräns nådd.. så älskling hjälpte mig att fixa en bra å stadig "vägg"... första dagen så låg dom helt utslagna båda två i varsitt hus.. trodde nära på att dom dött =P nej men inte redit så illa men lite orolig blev jag.. men nu är dom pigga å glada igen.. dom pratar som aldrig förr.. gick det inte att prassla en påse utan tjut innan, ja då är det omöjligt nu.. minsta lilla prassel från nånting i lägenheten så hör man två småttingar som tjuter =) så söta så! å jag tycker mig se en förändring på dexter nu med, han känns inte alls lika stressad nu som innan.. jag hoppas att detta blir till det bästa för dom! jag mår iaf bra mkt bättre nu när dom inte bråkar som galningar =/

bara en helg kvar nu - sen kommer mamma å pappa! =D

sov hos älskling inatt.. hmm.. man vänjer sig fort vid att ha mkt plats å sova på.. 120 cm har nog aldrig känts så litet.. haha.. slutade med att jag sov på soffan.. men dock va det en väldigt skön soffa å sova i så det kan jag mkt väl tänka mig att göra om =) det blev inte bättre av att mitt näsespray hade trillat ur väskan å låg kvar i bilen.. vaknade halv fem av att det var för trångt.. va halvtäppt då å slumrade bara löst fram till kvart över sju då jag va helt täppt å inte kunde andas med näsan.. fick dra på mig kläder å nära på rusa ut till bilen å hämta näsesprayet.. sen sov jag som en gris till typ halv 11 eller nåt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0