trevlig eftermidda + mindre trevlig överraskning x 3

dagen började (trots all snö) hemskt bra.. fick lite läst innan det sen bar av ner på stan för att möta Mia å Oliwer.. gick i lite affärer å kollade på barnkläder å sen åt vi mat på Nian.. pasta med kyckling å currysås - mums! där blev vi sittade sen i nära 2 timmar, himla trevligt att bara sitta å prata! å charmas av lille oliwer ;) mkt trevligt hade vi det allt!

sen kom jag hem.. två kuvert med räkningar innanför dörren.. eftersom det va två kuvert tänkte jag så klart att det som vanligt va två räkningar.. men icke denna gången.. i ett kuvert låg det inte mindre än tre (?!) räkningar.. eeeh jaha?? å hur kommer det sig att jag får räkningar för kommande två månader när jag sa upp garaget för tre månader sen å nu alltså ska betala den sista?! ett mysterium som jag med nöje (å en stor skvätt ilska) ska ringa å förhoppningsvis få en trevligare lösning på.. ska bli mkt intressant å se va dom säger om det.. varför i jösse namn ska jag betala för nåt jag sagt upp å uppsägningstiden tatt slut? Hmm.. bäst för dom att det bara blitt nåt fel nånstans.. annars kommer jag gråta..

jag klarar inte av mer just nu - alldeles för mkt tankar i huvudet å andra saker som ställer till det.. jag är inte redit mig själv stundtals.. det kan nog niclas, om inte annat, intyga =S heeh.. nej ingen kul period just nu alltså.. därför va det himla trevligt att träffa Mia idag, få komma hemifrån allt å bara ha trevligt.. å att få se oliwer skratta så där underbart som bara små barn gör va inte heller så dumt =) å mamma å pappas besök hoppas jag kommer göra mig bra! snart sitter dom här i min soffa å vi har det bara så bra <3


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack tack, vi ska väl försöka ordna nån inflyttningsfest med massa folk nån gång under sommaren så då får du komma Linda!

Mysigt med lite mat o sällskap på stan med Mia o Oliwer! Hoppas du hade kul.

Garagegrejjen kommer ju att lösa sig!

2008-03-18 @ 20:25:42
URL: http://sarashem.blogg.se
Postat av: mia

Tack själv för en helt underbar dag, å för att du väntade med mig på stationen:-) Du är BÄST!!!kraam

2008-03-25 @ 18:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0