tredje natten .. sjuttifemte inlägget

japp, i natt är det tredje natten jag sover själv i min lägenhet.. första natten, eller ja kvällen.. va väl ärligt talat ingen höjdare.. kändes inte så himla bra med andra ord... men igår gick det mkt bättre å det kändes skönt.. hoppas det blir bättre å bättre nu bara så jag inte drabbas av nåt jäkla bakslag.. men med min otur så skiter väl sig allt snart =P hehe.. ja jag är lite allmänt less på mig själv just nu... är inte alls förtjust i vad jag lyckas med... men men.. det kunde väl som alltid vara värre!

skriver mkt idag känner jag men samtidigt är det mkt i skallen nu som behöver komma ut...

en lugn helg väntar å det känns hemskt bra.. är inte uppladdad för massa stojj å stimm känner jag... det är för mkt förändringar på gång just nu tror jag... men jag återkommer =) har en del plugg som skulle må bra av att tas tag i nu i helgen å så jag klarar mig nog... hehe..

nu vore det inte dumt att ha världens bästa mamma å pappa här... =/ men det är dock BARA en helg kvar nu, sen är dom faktiskt här!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0