tillbaka till verkligheten

ungefär så känns det nu.. "hej Linda, välkommen tillbaka till verkligheten!" Mamma å pappa åkte för en liten stund sen å jag sitter å bara insuper alla minnen vi fått oss denna helgen.. jag vill bevara varenda sekund i mitt hjärta länge länge.. orkar inte skriva om va vi gjort nu, det gör jag sen.. men jag kan iaf säga som så; jag har haft årets absolut bästa helg!! vi har tatt det väldigt lugnt å inte gjort så hemskt mkt men ack va underbart det har varit att bara få spendera tid med de jag älskar allra mest!! <3

nu börjar nedräkningen till sista helgen i maj, då vi kommer ses nästa gång.. å då hemma i Småland för att fira att Siss tar studenten <3

nu är det bara till å ta tag i allt plugg så fort som möjligt för imån är det lektion igen.. bläk.. denna veckan kommer det inte bli kul att gå till skolan - jag vill inte.. men jag tror det bara är två lektioner kvar nu sen är det andra lärare vi har.. jag som hoppades så mkt på det här.. bläää.. men jaja.. det är ju iaf intressant, det kanske räcker så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0