TACK till världens bästa människor just nu

TACK  till älskling som hjälpt mig att fixa så jag fick ordning på datorn... datorn funkar nu men mitt tangentbord är inte redit som det ska.. men det har vi löst genom att köpa ett externt tangentbord så nu sitter jag med ett vanligt tangentbord till en laptop =) haha.. ser skitdumt ut men det skiter jag i.. ändå bara jag här hemma ju.. haha.. är såå otroligt lättad att det inte blev nå fel på själva datorn.. det hade ju varit lagom kul.. eller inte.. =S men men.. nu är problemet tillfälligt löst iaf =D TACK älskling för all hjälp!

å så självklart världens största TACK till pappa som alltid finns där när allt bara skiter sig!! jag vågar inte ens tänka på va jag skulle ta mig till utan dig alltså.. du är BÄST! att du varenda gång jag ringer å har problem lyssnar så tålmodigt, peppar mig att allt inte har skitit sig å kommer med alla dessa kloka råd.. det är ovärderligt!

jag älskar er båda - tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0