påsken i bilder

 
snö snö snö.. jaa, det kom ju en hel del snö om man säger så.. så här höga snövallar blev det på fönstrena här i lägenheten.. 

 
på fredagskvällen kollade vi på så ska det låta med bland annat carola.. myskväll!

 
all snö gjorde att vi tände många värmeljus denna helgen.. å så lite påskpynt så klart för känslans skull =)

 
på söndagen va vi i valbo å kollade på the poodles å ...


... ola =) sötmamma va uppe på scenen å fick autografer å bilder.. hihi.. ingen av oss är la så stora fans av nån av dom men lite kul ändå.. haha..


orkar inte dra helgen så noga men vill tacka pappa för all hjälp (som vanligt)!! han fixade mina gardinstänger, bilen å så fixade han väck windows vista för att lägga in XP istället.. å sen kom han å niclas på "felet" med min dator som gjorde att tangenterna inte funkade.. heeeh.. va visst inte nåt fel egentligen.. bara en knapp som va intryckt.. haha.. TACK TACK TACK älskade pappa för all hjälp! å TACK TACK TACK älskade mamma för att du finns å är så söt å snäll! jag älskar er av hela mitt hjärta <3

TACK TACK TACK mamma å pappa för en alldeles fantastisk helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0