överraskning

fick mig en väldans trevlig överraskning idag på eftermiddan.. ett samtal från min bästa V <3  messade i söndags å talade om att jag skulle försöka ringa igår men kom inte fram så idag ringde hon å kollade så allt va okej.. true friendship it is!

hann inte prata så länge denna gången men ack va jag mår ändå, precis va jag behövde =) fick som alltid annars prata med lilla underbara T <3 hon är så gooo.. ska bli så kul å se henne sen till Siss student.. hon kommer vara så stor då min lilla gobit, 11 månader! Valle säger att T är supergo nu å att hon kan kräla sig fram på golvet nu.. hon kan oxå gå nåra steg om man håller henne i händerna =D <3 lilla tösabiten håller på å bli stor! finns inget som glädjer mig mer än att få nåra minuter med min bästa.. det gör underverk =) 

 LYCKA TILL imån min vän.. håller alla mina tummar!! väntar med spänning på ditt sms imån vill jag då lova <3

KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM

kanske kanske kanske att vi firar Siss student ihop oxå.. å hur kul vore inte det då??! =D

  en bild på mig å min gobit när hon va liiiten <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0