nedstämd

ja usch... idag är jag nedstämd.. först över datorn - men det gick ju bra tack å lov! men nu över mina marsvin.. de bråkar rejält nu å det får mig att må riktigt dåligt faktiskt.. känns inte alls bra.. jag vill ju att de ska vara sams =( deras gnabb har verkligen eskalerat å de bråkar rediga bråk nu så spånen bara flyger å skriken å morren avlöser varandra... sitter de inte i varsitt hus (vi har köpt ett nytt) så går de antingen å morrar åt varandra eller så bråkar dom.. =( är riktigt jobbigt att se.. trodde inte såna små varelser kunde beröra mig så mkt men det gör det verkligen.. skrev ett inlägg på ett marsvinsforum då informationen i böcker eller internetsidor inte tar upp detta bekymmer å jag är så glad å tacksam att det finns så vänliga människor som tar sig tid att svara å stötta mig - allt genom ett litet forum... fantastiskt va internet kan vara bra ibland! har fått otroligt många bra tips å mkt bra information å erfarenheter av de på forumet å jag tror jag kommer tillbringa mkt tid där framöver =/ känner mig inte lika nedstämd just nu men bra känns det då inte iaf.. har ställt in dem på älsklings rum för jag klarar inte av att se å höra bråken just nu.. vet att jag borde ha koll på dom men jag klarar det faktiskt inte.. överväger till å med å ringa djuraffären å bertätta detta å fråga om man kan lämna tillbaka ett av dom.. även om det tar emot väldigt mkt - men som det känns nu så orkar jag inte ha det så här mer =( varför kunde inte mina bebisar vara som frasse? eller som pluttrick =( fan.. varför ska jag alltid ha sån jävla otur med allt.. är det inte datorn då är det nåt annat... BLÄ!

nej nu ska jag glo på tv å begrava mig i soffan å försöka gaska upp mig lite! fick svar av en vänlig själ på forumet att hon lyckats tämja vuxna halvvilda marsvin så det finns nog hopp för mina småttingar med! hoppas det iaf.. =S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0