lång dag idag

fy fasiken va trött jag är idag.. huuuh.. blev lite halv sent igår när vi målade.. va väl klara efter tio tiden nån gång.. sen vaknade jag alldeles för tidigt idag.. blä.. tjugo i sex va jag uppe.. fyyy..  idag va det riktigt skönt å vara klar med målningen iaf när vi skulle börja köra saker! å det blev redit fint faktiskt =D akvadrat va med å hjälpte till så det gick ju undan =) jag har märkt att jag blir lite pedantisk i målarsituationer som dessa.. hehe.. målar å målar å blir aldrig nöjd - tänk om jag missat ett ställe så det blir nyansskillnad?! men icke då, det såg så bra ut så =)

idag städade jag å älskling bort allt bös sen igår å sen började vi köra saker.. hämtade sen soffan han beställt å sen körde vi även tv'n å tvbänk, säng å lite ikea saker =) är helt död i kroppen nu efter att ha släpat på tv-helvetet.. 65 kg väger lådan med den i! =O äckligt tungt men kändes jäkla bra efteråt när jag va stolt över mig själv... hahaha =)

mina bebisar är inte sams idag alls.. fy va dom bråkar =S innan har dom mest bara kivats å allmänt retats med varandra.. men nu, jisses.. spånen flyger, tänder klappras, det tjuts å morrars å dom reser ragg.. dom flög till å med ihop nåra gånger.. =O uuusch, jag hoppas detta är kulmen på rangordningshittandet så vi kan få lugn å ro snart! dom är iaf inte alls lika rädd för mig eller älskling längre, tror det funkade bra å ställa upp dom på skrivbordet så dom inte står på golvet.. mina småttingar! <3

nu ska jag göra mig redo (krypa ner i soffan ordentligt) å invänta Gynning som ett bra avslut på en hemskt lång dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0