inte lika sämst längre

känns lite bättre nu, även om jag känner mig som en av de sämsta människorna på jorden.. men nu vet jag att det ordnar sig iaf å det känns lättande..

jaja tror jag kommer ta påskledigt från bloggen nu å bara ägna mig åt att umgås med mamma å pappa.. vill inte förlora en sekund av den värdefulla tid jag får med dom nu.. <3

imån kl.7 åker dom iväg hemifrån.. dom ska köra E4'an upp men med tanke på vädret så kan det ta längre tid.. hellre att det tar en stund längre å att dom kommer fram än ja, att dom inte kommer fram..

gud, saknaden å längtan efter dom värker i kroppen.. ska nog gå å lägga mig nu så jag kan vakna upp imån å börja städa, handla å invänta världens bästa mamma å pappa <3


GLAD PÅSK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0