hö är livet - tack!

Eddie å Dexter har en snäll kompis - Niclas =) han va så snäll å köpte MYCKET hö till dom idag.. så nu har jag en stoor påse som räcker ett bra tag.. det är ju inte varje dag det kommer se ut så här i buren dock =) haha.. nää, så här mkt blev det bara för att niclas ville göra dom lite extra glada.. haha.. å glada blev dom - minst sagt! jisses va dom popcornade å sprang runt.. blev ett herrans liv! men det är så kul å se dom små liven bli så glada.. man kan inte låta bli att själv bli glad då =)

image38

här ser ni oxå min fina kartongvägg.. hehe.. väldigt improviserat.. men snart kommer extra buren å då blir vi glada å lyckliga allihop! Eddie upptäckte igår att det går att gnaga på kartongen - till min förskräckelse.. spenderade några minuter i ett smått panikliknande tillstånd med att komma på va fasen jag skulle ta mig till för att förhindra att han gnager sig igenom till Dexter.. blev en sten å matskålen som hamnade i vägen för gnagartagen =S heeeh.. får väl se hur länge det funkar.. hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0