häll inte vatten på datorn

jag lyckas då med det mesta.. denna gången att spilla vatten på min dators tangentbord... fan fan fan fan... har dock haft den på tork å så dära så kanske kanske kan den funka ändå... men jag vågar inte hoppas.. om jag har tur så kommer datorn att funka men inte tangentbordet.. å då ska man kunna köra med ett externt tangentbord säger pappa å älskling... men vi får se.. har inte vågat testa ännu å nu är jag hos älskling å hjälper till att fixa saker... så om jag är frånvarande på msn å liknande så är det för att min datorn inte fukar än..


Kommentarer
Postat av: Grubblaren

Jag har diskat riktigt dassiga tangentbord utan att det varit någon fara bara de fått torka ORDENTLIGT efteråt. Är det vatten kvar på sensorer och dylikt kan en knapp "tryckas ner" hela tiden, vilket blir... jobbigt. ;)

2008-03-07 @ 18:18:26
URL: http://www.grubblaren.se
Postat av: Linda till Grubblaren

hihi jaaa =) nackdelen va bara att det va tangentbordet på min bärbara dator.. därav min väldigt stora rädsla att hela datorn skulle pajja =S men som tur va blev det bara fel på tangenterna!

2008-03-07 @ 18:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0