fixa fixa fint!

det blir målning.. men förstår om älskling blev lite lurad när han va å kollade på lägenheten med möbler å allt i för tapeterna va fina på de stora väggarna men på de mindre å inne i sovalkoven såg det hemskt skabbigt ut.. fettfläckar där deras säng stått å spikhål i massor på sina ställen.. men detta syntes ju inte med allt upphängt å alla möbler på plats.. å sen va det liiiite för ljus lila nyans oxå.. nä det va ett bra val av han att måla om =) det kommer bli fint! vi va där å skrapade bort lite tapetkanter å så dära innan å nu är älskling å akvadrat där å slipar allt fint med sandpapper.. schysst av älskling att ta hänsyn till min väldigt stora brist på tålamod å låter mig slippa vara med på detta tråkgöra =) han hämtar mig sen när dom är klara å då ska vi måla.. det tycker jag om så det vill jag vara med på! kommer kanske bli en sen kväll men det är ju skönt att bli klar med allt tills imån när han ska hämta sin soffa å så dära.. kommer bli så fint så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0