. . . .

från å med igår kväll så är jag å älskling bara vänner.. å då mkt bra sådana!

ett övervägande gemensamt beslut då vi kommit fram till att vi inte har mer än starka vänskapskänslor för varandra.. det känns nu rätt bra att relationsstatusen passar mer in på känslorna man har för varandra.. vi är inte ovänner alls på nåt sätt utan kommer fortsätta umgås precis som vi gör nu, bara det att vi inte är ihop.. å det känns faktiskt bra.. jag skulle inte klara mig utan honom.. ingen (verkligen ingen) vet så mkt om mig som han gör.. så att förlora honom som vän skulle innebära en mindre katastrof för mig.. eftersom vi ganska länge varit utan förhållandekänslan så är det inte så stor skillnad i känslan av att umgås fortfarande.. så så länge det känns bra att umgås med honom så tänker jag göra det.. =)

så nu vet ni det allihopa..

tack underbara Valle för ditt så snabba stöd å så alltid positiva inställning <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Men du kommer alltid vara svägerskan med stort S i mitt hjärta! :) På måndag far jag till asien, å backpackar i två månader! Kommer bli grymt! Följ mig på resedagboken, heter brunabonor! :) Saknar dig! Puss å kram

2008-03-14 @ 19:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0