eh jaha okej, heeeh

när jag kom hem efter att ha varit på tupperwareparty hos Mia så såg jag att det låg information från hyresgästföreningen.. på finska.. eeeeh.. okeeej.. ja visst, jag har ett finskt efternamn men jag kan inte ett ord finska =) haha.. så ja den informationen va hemskt givande.. undra va dom ville?.. heeeh..

tupperwarepartyt va iaf himlans trevligt! kändes skönt å komma iväg å träffa lite folk =) köpte inget men är allt bra sugen på ostrivaren =D en vacker dag ska den införskaffas!

min mamma är så söt, fick ett vykort på posten idag med texten "Hälsning från Småland - det bästa av Sverige" å så "Nu ses vi snart! kram från din mamma" på baksidan.. hur glad blir man inte?! värmde oerhört i hjärtat.. söta lilla älskade mamma som snart är här!! å älskade pappa oxå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0