blandade känslor

jaa usch.. fan.. nu kommer ännu ett inlägg av lite hopplöshet angående marsvinen.. alltså fan vilka små jävlar dom är.. har delat på dom nu ju med en vad jag tyckte jättehög kartongvägg.. mm jo visst eller hur.. hur dexter lyckades komma över till eddies sida i början på veckan var ett jävla mysterium - ända tills idag.. då fick jag se hur fan dom gör.. eddie stod på lilla huset å försökte nå kartongkanten å va bra nära å lyckas.. men det gick inte ända fram... så va gör han istället? jo, han hoppar (!!) rätt upp i luften å kommer upp till kanten.. klamrar sig fast där å är på vippen att trilla över när jag stormar in (tack å lov).. jävla små envisa åbäken! så nu har jag höjt katongväggen så den når ända upp till burväggen.. denna gången ska jag inte tro nåt om att problemet är löst men nu ska det fane mig vara så gott som omöjligt för dom att hamna på samma sida.. gaaah..

sen fick jag veta en mycket hemsk nyhet om en nära släkting till mamma.. usch va livet är orättvist.. såna här saker får en verkligen å få ett annat perspektiv på livet.. uusch.. =(

nej nu över till lite roligare saker!

Siss tatuerade sig idag å det blev redit redit jäkla skitfint faktiskt! =D sååå fint siss, helt klart rätt val av motiv.. passar dig perfekt! nejdå, jag är inte alls avis ;) haha.. nej men klart jättekul för henne! glad att du vågade, men varför skulle du inte våga lixom? hahaha.. min dag kommer den med då jag oxå får göra =)

åååh jag sprudlar av glädje för en hemlis som jag vet om men inte får berätta än... så med all respekt för min bästaste önskan så gör jag inte det =) men jag är så glad! lalalala... jippiiie =D

å imån om en vecka (!!!) så kommer mamma å pappa! detta sprudlar jag om möjligt ännu mer av lycka över för det ska bli så otroligt otroligt kul å ha dom här nåra dagar å mysa med god påskmat å annat kul!

det känns att slutet på utbildningen börjar bli verklighet nu.. i slutet på mars är det informationsmöte om examensarbetet.. å tydligen ska man välja institution snart med.. jisses! vi ska snart skriva uppsats å gå vår sista termin.. helt galet!

nej nu ska jag kontrollera mina småttingar... vakar som en hök över dom av rädsla att dom ska ta sig över till den andre.. bläk.. men om en vecka har de snart varsin bur iaf! puuuh då kan jag sova gott å lämna lägenheten utan att oroa ihjäl mig över vad jag kommer se när jag kommer hem.. haha

Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe!
Som gammal marsvinsägare så måste jag ju kommentera.
Linda du vet väl att två killar inte går och ha i samma bur. Tjejer är dock inga problem.

2008-03-16 @ 09:47:17
URL: http://www.nogg.se/sweetlullaby
Postat av: Linda till Emma

det va inte va djuraffären sa till oss.. dom sa att dom aldrig hade hört om att det inte skulle funka med två killar i samma bur =( å det sa dom sen varje gång jag var i kontakt med dom "vi har aldrig hört om att det inte ska funka".. jo visst! men en till bur är på väg =)

2008-03-16 @ 11:41:47
URL: http://liindak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0