små grisar på stora äventyr

ikväll hände det! mina grisar fick släppas fria på golvet =) jag va lite rädd för att det skulle bli en galen jakt mellan mig å grisarna, men det gick bra! dexter höll sig mest på mattan medan eddie mest satt i hörnet vid höpåsen =) haha sötegrisarna! allt gick jättebra tills dom hittade varandra.. då började dom sniffa på varandra, å sen rök dom ihop som dom gjorde i busen förr.. =( så det blev till att sära på dom å sätta dom på olika platser.. bläk.. men ja det gick ju bra ändå iaf! jag vet nu att dom aldrig kommer funka ihop.. men på golvet kommer dom definitivt få vara fler gånger för det märktes att de tyckte om det =) dock fick jag lov att lägga en handduk över dexters bur för dom började bråka till å med när dom va i varsin bur.. hmpf.. haha men men.. jag är nöjd med premiären av golvtid iaf!

    Dexter på mattan =)
    Eddie vid höpåsen
    här rök dom ihop.. först sniffningar i varandras rumpa å sen bråk.. man ser precis hur dexer försöker hugga tag i eddies nacke =( ingen skada skedd så klart för vi särade på dom direkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0