what the ... ?!

gick precis in på swebusexpress hemsida för att kolla priser å tider för skoj skull.. ja jättekul blev det.. inte.. dom har höjt priserna igen!! =O va faaan?! sist jag kollade så skulle hela sommaren, alla dagar, kosta 336:- hem (gävle-jönköping) men nu när jag kollade så kostade det 374 jävla kronor?! VA FAN?!

lite positivt va det väl iofs för detta innebär att jag åker hem den 17e juli istället kl.7 på morronen, istället för söndag den 20e kl.13.50.. för då kostar det just nu iaf "bara" 320 kronor =O jag hoppas verkligen att detta bara är deras sommarpriser.. inte dyrt egentligen för en så lång resa, jag vet, men jag är ju van vid att kunna åka hem för 225 kronor! =O jisses.. jämfört med det så är höjningen stor, speciellt när man är en fattig student mitt i sommaren..

USCH nu blev jag purken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0