underbara solen!

Vilken härlig dag det blev igår med all sol.. träffade Malin nere på stan å strosade runt lite =) gick å köpte min bussbiljett å sen blev det lite glass i solen.. underbart härligt! Satt en stund å bara njöööööt av solen å pratade.. lovely =) sen gick vi hem till henne å bakade blåbär/hallonpaj... riktigt riktigt gott! =D massa vaniljsås på det.. mmmmmums! tack för en härlig dag! =) dom soltimmarna lever vi länge på!




idag är det stora fixardagen.. ska tvätta vad som känns som 50 kg tvätt, städa lägenheten, byta hos grisarna.. å sen tillslut packa.. för imån bär det av hem! wihooo! som jag längtar efter att vara nära min familj å min bästa igen! å halmstad, icke att förglömma! imån vid den här tiden sitter jag i sthlm å väntar på bussen till jönköping.. =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack själv! Va så härligt :)

2008-07-16 @ 11:01:16
Postat av: mia

mmm, åå va god pajen ser ut!! Vilken mysig dag!! Glass och paj är aldrig fel:-) lycka till med resan hem! Hoppas den inte blir alltför varm... kram

2008-07-16 @ 21:13:08
URL: http://mioli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0