puh, ibland har man tur

Pratade med mamma nyss å så kom vi in på att jag åker hem nästa torsdag å så dära.. å så kom mamma på att dom strejkar å håller på å frågade om jag visste om det drabbade swebus express.. neejdåå sa jag, inte drabbas väl dom inte.. hehe.. men så gick jag in på hemsidan å hittade detta.. gissa om jag är glad att jag åker den 17e =O haha

"UPPDATERAD: Information om strejkvarslet

Kommunal har varslat Swebus Express, som nu riskerar att dras in i busstrejken om ingen uppgörelse har nåtts före midnatt mot fredagen den 18 juli. Denna sida uppdaterar vi dagligen eller så fort något händer, så att du som resenär ska veta hur din busstur drabbas om det blir strejk.


Swebus Express har beslutat att kompensera alla resenärer som drabbas om det blir strejk. Trafiken fram till den 18 juli kommer inte att påverkas."


visst ja, jag kom in på didaktik C.. johanna kom oxå in på det så nu vet vi vad som väntar till hösten =)


Kommentarer
Postat av: j

Jösses vilken tur! haha ibland ska man ha det faktiskt, trodde inte de skulle påverkas! Du hittade ingen bra sj biljett? Kramar om

2008-07-11 @ 19:14:11
Postat av: Linda till Johanna

inte jag heller faktiskt =O men tydligen.. så det va tur att jag lyssnade på mamma å kollade upp det, haha =) njae.. sj va ju inte så dyra jämfört med va jag sett innan, fanns som billigast för typ 380 kr.. så nje.. snål som man är så får det bli bussen för 320 kr ist haha =) KRAAAM

2008-07-11 @ 20:26:49
URL: http://liindak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0