mr. besvikelse - hej å välkommen!

jag trodde jag hade varit med om det värsta.. men tydligen inte.. den besvikelse som rann över mig idag tog priset.. ursäkta mig nu men jag måste bara få säga detta - fy fan va besviken jag är.. å ganska arg oxå om jag ska vara ärlig.. usch.. tack så mkt typ.. alltså detta va nog bland det lägsta jag varit med om på länge.. 



men nej, jag tänker inte ta detta, det ska inte få bryta ner mig, det är inte värt det.. jag vet att jag har så jag klarar mig ändå å det är det som kommer hålla mig stark!

Kommentarer
Postat av: Anna N

vad är det som har hänt vännen?

2008-07-04 @ 19:41:18
Postat av: Linda till Anna

jag kan ta det på facebook, inboxar dig om vad det gäller =/

2008-07-04 @ 21:17:07
URL: http://liindak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0