lilla hjärtat + SOL


en bild på lilla underbara tabita från vår dag på stranden =) har blivit väldigt mkt sol nu senaste veckan då den gassat på rejält! en del bad har det oxå blivit.. både i sjöar å hav där vattnet varit bra nära på ljummet =) med andra ord - jag har det otroligt bra!!

har nåra dagar kvar här nu som jag ska ta till vara på så mkt jag bara kan.. så troligen skriver jag inte mer förrän jag är tillbaka i gävle igen, vilket blir på söndag kväll.. då blir det minst sagt tillbaka till verkligheten med skola å allt va det heter.. men även fest ska hinnas med =) skojj skojj! ha det bra alla så länge, tänkte lagt upp mer bilder men datorn vill inte det jag vill så jag orkar inte försöka mer.. det kommer senare =)

Kommentarer
Postat av: mia

men åå såå sööt!

Kram

2008-08-04 @ 09:55:42
URL: http://mioli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0