efter regn kommer solsken

ja det är minsann sant det talesättet.. efter ett par lite mörkare å mindre roliga dagar så har jag nu haft dels en fin dag idag å en underbar dag igår! kändes mer än behövligt kan jag ju säga.. besvikelsen jag skrev om för ett tag sen ligger fortfarande kvar å pyr.. den börjar dock övergå till nåt annat, frustration kanske? hmm.. vet inte exakt men det stärker mig iaf.. det är långt ifrån min förlust..

men iaf.. mina fina dagar nu då!

det började igår när jag vaknade.. såg att solen sken bakom gardinen å fick en känsla av att det skulle bli en bra dag.. å ja, den blev verkligen bra! =) skickade sms till Mia det första jag gjorde, frågade om vi skulle passa på å ha vår picknick nu medan solen skiner.. hon å oliwer hade inget planerat så det blev en träff! när jag åkte ner på stan fanns det ett å annat moln på himlen men det va skönt ute ändå så jag va nöjd.. träffade Mia å Oliwer på stan å strosade oss mot boulognern å njöt av den allt mer framträdande solen.. underbart, sol å värme å en fin vän å en supersöt liten kille som sällskap =) vi satte oss ner på en bra vald plats å bara njöt.. åt lite picknickmat som vi hade med oss, roades av lille oliwer, pratade om allt å inget å hade det riktigt trevligt! ju längre vi satt ju mindre moln blev det å snart va himlen klarblå å vädret va så underbart.. jag insöp varenda solstråle som träffade mig å laddade verkligen upp mina batterier efter senaste tidens urladdningar.. efter ett par timmar så ringde min mobil å i andra änden va nadja =) hon å lisen va på stan å lisen drömde om filtar i boulognern, nadja hade sett på msn att jag å mia hade picknick å gjorde en bra chansning =) efter en stund kom dom å gjorde oss sällskap å det blev om möjligt ännu trevligare! vi fortsatte njuta av solen å värmen å bara va.. helt underbart! oliwer busade på å gav oss många leenden å skratt, den lilla goingen! sen va det dags för mia att åka hem å mata sin lilla son.. TACK för en otroligt underbar dag Mia å Oliwer!! jag hade det så trevligt å ni anar inte va vår lilla picknick gjorde för mig =) vi satt kvar en liten stund å sen började vi dra oss mot brynäs för det vankades gratis bio sen =D åkte med nadja hem för att slippa fara fram å tillbaka å stressa ihjäl mig å sen begav vi oss ner mot stan å bion.. me like gratis bio så TACK för det nadja! eftersom biljetterna va speciellt för Sex and the city filmen så blev det den vi såg å jag blev mkt mkt mkt positivit överraskad! SÅ BRA! jag är inte överförtjust i serien å har verkligen inte följt den, men filmen va otroligt bra.. den bjöd på många skratt å en del tårar oxå faktiskt.. ska definitivt införskaffas framöver! efter senaste tidens händelser så gav filmen mig så mkt mer än jag nånsin kunde tro.. jag fick mig verkligen en å annan tankeställare på hur det faktiskt ska vara.. å jag kom att uppskatta dagen med mina vänner otroligt mkt.. faktiskt.. ni är guld värda.. dagen avslutades på en bänk sittandes en liten stund i ett soligt å fint kvälls-gävle med en halv biopopcorn size stor medtagandes hem.. lagom trött efter en väldigt bra dag.. efter nåra nätters brist på sömn så sov jag som en prinsessa på natten å tog igen alla timmars sömn jag missat.. fantastiskt.. å så fick jag ju sällskap i sängen oxå, inte helt fel det heller.. kändes tryggt å bra, en fin avslutning på dagen som va så bra!

idag bar det av till skolan för plugg med lisen.. utvilad å på bättre humör än på länge.. dock försvann det i takt med att vi insåg att böckerna va borta =P haha.. hmm.. men hittade lite info ändå så vi ska nog klara oss! vi gav upp pluggandet rätt snabbt å gick ner på stan =) vädret va kvalmigt å konstigt men va gör det när man har vänners fina sällskap? precis, inte så hemskt mkt.. ringde nadja på vägen å visp så vart det shopping på stan =) dock inte för min del, haha.. men ändå, det va ack så trevligt ändå! vi strosade nåra timmar å sen skiljdes våra vägar åt.. tanken va att vi skulle ses ikväll igen på sommarkväll på stan men jag fick sån hemsk huvudvärk så det gick inte så bra.. men imån blir det nog filmkväll så då ses vi åter igen allihopa =)

så TACK än en gång alla tre + lille skrutten för att ni gjort mina dagar så fina å bra! that's what friends are for minsann!

Hem om en vecka nästan! (inte många timmar kvar tills en vecka hihi)  <3 jippiiiiiie!!

Kommentarer
Postat av: mia

Tack själv! Var hur härligt som helst!! Min dator funkar igen!! Kalles lillebror äe bäst! Nu måste jag duscha men vi hörs snart igen!!!

Massor utav kramar

2008-07-10 @ 22:38:05
URL: http://mioli.blogg.se/
Postat av: nadja

yeah, fler såna dagar så är sommaren i år också guld! tack tack!

2008-07-13 @ 17:54:40
URL: http://lessoeurs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0