bloggtorka ... ?

känner mig lite off med bloggskrivandet för tillfället.. får se hur det blir fram över..

en del å göra nu inför hemresan iaf som kommer ta upp min tid..
♦ städa
♦ tvätta
♦ skriva på hemtentan
♦ byta hos marsvinen
♦ packa
♦ en del andra grejjer utöver detta som ska bli.. intressanta?..

sen kanske det blir lite ändringar på när jag åker å så där igen.. får se hur det blir.. åker iaf tidigast torsdag å senast fredag..

idag sken solen när jag vaknade, tänkte gått ut å lagt mig i parken med en filt å en bok.. men självklart kom det massa mörka moln nu så.. ja det är väl bara till å ta tag i min lista ist..

jag håller på att tappa orken.. orken för allt.. känner mig vilsen.. å kluven.. hålla modet å skenet uppe? ja jo man kan ju försöka iaf..

johanna - gissa om jag längtar efter våran dag i halmstad nu?! jag behöver havet, jag behöver halmstad.. å att jag får träffa dig å prata av mig lite oxå gör ju inte det hela värre.. ska bli härligt å träffas! även om jag inte vet när så räknar jag ner tills det blir av =)

Kommentarer
Postat av: j

hihihihi Halmstad väntar med kurering:) får hoppas det blir bra väder med, idag sisådärväder! Ska bli kul att träffas igen, var ju alldeles för länge sedan!! Kramar!

2008-07-14 @ 18:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0