vilken underbar dag!

jaa, faktiskt!

solen skiner, himlen är blå å det är skönt väder ute!
berget av tvätt är upptvättat!
å sist men absolut inte minst - pengar på kontot!

efter tvätten ska jag ut å gå å bara njuta av det fina vädret.. hihi.. =D

Fick även brev från kvinnokliniken, svaret på provet jag va å gjorde.. tydligen så har det inte varit nåra egentliga cellförändringar utan "bara" infektion.. hmm.. synd att dom inte kunde sett det direkt.. då hade jag sparat många pengar å många timmars oro :P men men.. skönt iaf att det inte va värre! ett glädjande besked på en bra dag =)

småttingarna är alldeles till sig idag - jag har köpt sallad =D haha.. tänk va lite som kan göra dom så glada.. hihi.. ställde ner salladsskålen hos dom å en 20 minuter senare va den tom.. å då fick dom rätt mkt sallad å även en del gurka.. hihihihi.. favoritmat =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0