min dag idag

ja idag måste man väl ändå få säga att det har varit min dag.. min födelsedag =) TACK alla som grattat mig på diverse olika sätt!! <3

firade mig hemma med familjen å släkten å lite igår med vännerna, å idag med niclas =) inte varje år man får firas så många gånger, haha..

hade iaf en riktigt riktigt rolig kväll igår!! tack till er som va med å gjorde kvällen så bäst! <3

nu bör jag gå å lägga mig men det tar emot lite för när jag vaknar imån så vaknar jag upp i verkligheten, minst sagt.. då börjar skolan på riktigt å på allvar.. sista terminen nu.. kommer nog komma x antal inlägg här om alla tankar kring detta så jag sparar det till senare, haha..

jag älskar alla mina fina vänner, ni vet vilka ni är, plus min bästaste familj! 

Kommentarer
Postat av: Mia

ÅÅ GRATTIS i efterskott!! Har varit borta i Stenungsund sen i tisdags och har inte haft tillgång till dator!! Hoppas dagen var bra!! Kram

2008-08-11 @ 20:22:26
URL: http://mioli.blogg.se/
Postat av: ida

Grattis i efterskott från virriga lilla mig me.. så dålig koll på allt.. ber om ursäkt för de o säger grattis i efterskott än en gång :S

2008-08-12 @ 13:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0